021 9299 – MEDIFON

Call Center – MEDIFON – activitate standartizata si certificata iso 9001:2008

Dispecerat de asistenta specializat in domeniul medical cu utilizare exclusiva pentru beneficiarii de servicii medicale private de sanatate
disponibil 24 de ore din 24 de ore, 7 zile din 7, cu o capacitate de resurse umane cu pregatire medicala ce indeplineste urmatoarele functiuni:

 

Call Center

 

 

 

 

 

  • informatii privind procedura de acces servicii medicale private
  • informatii privind adrese, program de lucru furnizori medicali parteneri
  • contactul cu furnizori medicali parteneri – abonatul poate accesa serviciile medicale la nivel national
  • consiliere medicala de catre medicii partneri ai companiei
  • accesul la linia telefonica medicala de urgenta cod galben
  • pre-autorizare servicii medicale; abonatul poate solicita formularele necesare pre-autorizarii serviciilor medicale prin intermediul call centerului,
    timp de 24 de ore din 24, 7 zile din 7, sau le poate descarca de pe site-ul www.medoc.com.ro
  • programare servicii medicale in intervalul 9.00-17.00 si tinand cont de programul de lucru al furnizorilor medicali parteneri