A c c e s a r e a s e r v i c i i l o r m e d i c a l e
Serviciile medicale acoperite in pachetul privat sunt usor de
accesat, oriunde se afla angajatul.
Dupa ce angajatorul incheie contractul de servicii medicale,
Medical Ocupational emite cardurile pentru toti membrii
companiei, transmite pentru fiecare membru al grupului cardul
de beneficiar al serviciilor si ghidul de accesare a serviciilor
medicale si se ocupa de administrarea intregului contract.
Brosura MEDOC
F a c i l , c o m o d , e f i c i e n t
Beneficiezi de serviciile medicale imediat ce ai intrat in posesia cardului.
1. Pentru programari suni la call center 021.9299, in intervalul 09.00-17.00, de luni pana vineri.
2. Ii transmiti operatorului numarul inscris pe cardul de asigurat si problema medicala pentru care doresti programarea.
3. Operatorul serviciului Medifon iti transmite confirmarea programarii, numele medicului, data si clinica/spitalul pentru care s-a efectuat programarea.
Disponibilitate – consultanta medicala telefonica si accesul la informatii privind pachetul de servicii sunt la dispozitia clientului permanent 24h/24, 7 zile/7.
Decontare directa – toate serviciile medicale programate prin Medifon sunt platite direct de Medical Ocupational furnizorilor medicali parteneri.
Decontare indirecta – serviciile de spitalizare si stomatologice efectuate fara programare Medifon vor fi achitate de angajat urmand ca Medical Ocupational sa-i plateasca acestuia indemnizatia aferenta.